Join Waitlist We will inform you when the product arrives in stock. Just leave your valid email address below.
Email Quantity We won't share your address with anybody else.
Sildid

ISEENDAMOTIVAATOR blogi / Bfit konkurss ehk püüan jõuda kahe kuuga rannavormi!

14 apr. ISEENDAMOTIVAATOR blogi / Bfit konkurss ehk püüan jõuda kahe kuuga rannavormi!

Lugesin huvitavast väljakutsest oma Facebooki uudistevoost ja jäin mõttesse, et kas võiksin proovida, sest endast bikiinides pildi Internetiavarustesse panemiseks on suurt julgust vaja. Soetasin endale ajakirja “Hers Fitness naisele”  ja lugesin täpsemalt konkursist nimega BFit: kahe kuuga rannavormi. Võistlus on mõeldud naisele, kes on valmis väljakutseks kahe kuuga end parimasse rannavormi treenima. Lisaks meeldisid mulle järgmised read: “Mida hindame: eelkõige tulemuse nimel tehtud pingutust ja saavutuse esteetilisust. Me ei vali kõige peenemat taljet või kõige pringimat peput, vaid ikkagi tulemuse nimel nähtud vaeva ja panustamist, treenitud ja proportsioonides kehavorme.”

Olen valmis!
Eelkõige otsustasin osaleda, et end motiveerida ja toitumise ning treeningutega veelgi usinam olla. Soovin esindada kõiki emasid, kel on tekkinud venitusarmid ning üritada võimalikult esinduslik keha vormida. Arme ei pea häbenema, nendega tuleb leppida (või treenida ja toituda tervislikult, et veidi naha väljanägemist parandada) ja enesekindlalt neid kanda. Liigun koos lapsega, jalutuskäigud ning jooksud on valdavalt käruga, lisaks teen alates tänasest enne hommikusööki kõhulihastele/tuharale mõned harjutused ja pisipreili on raskuseks ning tujutõstjaks. Püüan vähemalt kolm BodyPumpi nädalasse mahutada, kasutan Fitlife spordiklubi mõnusaid rühmatreeninguid. Juhul kui klubisse ei jõua mingitel ebamäärastel põhjustel, siis kasutan Sten Lõhmuse koostatud treeningkava.

Mõned kuud peale sünnitust mõtlesin, et mina küll enam bikiinides randa ei lähe, kuid läksin ikka, sest kõigil, igasuguste kehakujudega ning iseärasustega inimestel on õigus suve nautida, kompleksidest tuleb üle olla.

Sel suvel otsustan särada, sest olen oma elu parimas vormis, kuid mitte veel ideaalvormis. Olen kaalu langetanud ja nüüd juba jõudnud lihase arvelt kaalu tõstmise juurde. Oma eesmärkidest kirjutasin eelmises postituses.

Mainin ära, et tegin pildid oma vanade bikiinidega (luitunud, suured), sest soovin suveks uued ja õiges suuruses osta. Juba see motiveerib, et lubada endale kaunid rannarõivad. Pildid tegi õde oma telefoniga, seetõttu ka ebakvaliteetne, õhtul ja väriseva käega tehtud. Proovisin panna pildid kõrvuti, et teilegi oma algvorm näitamiseks panna. Vormida on veel ja küll!

“Vanus: 22
Mõõdud: rind 84cm, talje 68cm, puusad 82cm, reis 52cm, käsivars 27cm, pikkus 163cm, kaal 54,3kg.
Esindan konkursil kõiki emasid, kes kannavad oma arme uhkusega. Olen enda kehaga juba palju tööd teinud ja 20kg kaalu langetanud. Osalen, et ammutada motivatsiooni ja saavutada ideaalvorm algavaks suveks. Kasutan Sten Lõhmuse koostatud toitumiskava, käin võimaluse piires rühmatreeningutes, jalutan/jooksen käruga.”

Mu tubli toitumisnõustaja koostas mulle täiesti uue kava, et veelgi lähemale oma eesmärkidele jõuda. Suur aitäh Sten! Hakkan postitama ka toidupilte oma Facebooki fännilehele ja üritan teilgi motivatsiooni kõrgel hoida.

Rohkem konkusist loe SIIT!
 
Külasta blogi >
 
 

Kommentaare pole

Vabandust, kommenteerimine on hetkel suletud.